Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mama deníček

Momentálně jsem v 38tt těhotenství, což znamená, že příchod nového človíčka na svět se kvapem blíží, já jsem z toho celá nesvá jelikož je to mé první dítě nepočítaje kočičky .... :-) hh  

Tak maminky asi to znáte každá jinak, ty které prožívaly tyto radostné chvíle plné pastí a strastí ...
Říká se, že těhotenství je nejkrásnějším období ženy, nebo tedy mělo by být, ale je tomu skutečně tak? 
Možná v porovnání s tím co příjde, až toho hemžícího se aliena vypudíte - je to možné.... 

Ruku na srdce! Za sebe říkám "já už to nezvládám", nejenže na mne teď doléhá tíha toho, že každou chvíli můžu odjet rodit, ale celé to těhotenství byl jeden zdlouhavý náročný proces zahrávající si s mou už tak narušenou psychikou.  hh! :-)

Ve chvíli kdy jsem se dozvěděla, že jsem "v tom" tak jsem nedokázala ani mluvit, s opicí pověšenou kolem krku (jelikož jsem den předtím slavila narozeniny) jsem neustále vyhlížejíc příchod pravidelné periody, nezmohla na nic jiného, než si udělat těhotenský test. A ejhle on byl pozitivní... Můj těžkopádně naladěný přítel, válící své bezmocné poloopilé tělo s jedním okem otevřeným, vůbec netušil co po něm chci, nebo co mu snad říct chci .... Test mluvil jasně... Jsme rodiče... "no ty vole" .... 

První trimestr těhotenství tedy proběhl dosti rychle, počínaje nějaké ty nevolnosti, oslabené tělo, které pořád žadonilo o spánek, přes útrapy bolavých a nalívajících se  prs to opravdu rychle uteklo. 
Vzhledem k tomu, že jsem byla přiřazena do "rizikového těhotenství" tak jsem musela dojíždět na kontroly každé 3 týdny. Miminko je v tomto trimestru ještě opravdu malé, takže jsem celou dobu byla jako na trní, protože jednu kontrolu nešlo nic vidět, po-té se zase špatně otočilo, následně už bylo dosti velké aby bylo vidět co potřebují... Co dodat... Ale fakt to rychle uteklo ... :-) hh! 

Druhý trimestr těhotenství byly ty nejkrásnější chvíle za celou dobu. Nic nebolí, hormony a spánkový deficit se urovná... Vy máte pocit, že jste ušla opravdu velký kus cesty, teď už se přeci nemůže nic stát, miminko krásně roste a přibírá...  I když má ve 21 týdnu pouhých 400g ... :-)  Na tento trimestr vzpomínám moc ráda, jelikož jsem konečně s klidným vědomím mohla vzít do ruky prázdný deník a zaplnit ho krásnými vzpomínkami, poznámkami, obrázky, fotkami našeho miminka a pro naše miminko. 

Třetí trimest těhotenství tak a teď už to začíná být opravdu vážné. Tělo se Vám začne plnit přebytečnou vodou a tukem ... Jestliže jste nepřibrala alespoň 15 kilo tak je někde chyba, protože jak jinak je možné, že to tričko, které jste ještě minulý týden směle venčila, dnes musí zůstat ležet v pytly s nápisem "až za 3 měsíce" ... Od 30tt mi začaly bolesti stydké kosti, takže jakákoliv forma chůze pro mě je naprostým utrpením. Miminko se hlásí čile o své místo v pupku, takže pozorujete jak se hýbe, kde vás kopne, nazýváte ho malým fotbalistou, nebo tanečnicí. 
Jenže ono takové pohyby s narůstajícími týdny nejsou nic jiného, než nepohodlí, natahování už tak neelastické kůže a dušnost.
Do 35tt jsem si myslela naivně, že nemám ani jednu strii na pupku, no jo, ale to jsem ho neprohlížela zespod - vidím ho jen hezky zhora, kde není ani jizvička, ale to co se děje bez mého dohledu si žije svým vlastním životem - můžete mazat čím jen chcete - krémy, oleje, vitamíny .... hov*o z toho :-) hh!

 
No a teď už jen čekám a čekám .....

 
>>na závěr vás chci opět upozornit, že psaní je pro mě spíše uvolnění a relax, nedělám to profesionálně, ani nestuduji žurnalistiku - tudíž se může stát, že nehledím na správný slovosled, skladbu vět, nebo, že se mi sem tam vloudí nějaká pravopisná chyba, mým účelem a cílem je spíše lidi pobavit a nechat je si jen tak něco na odreagování počíst<<

 

Autor: Gabriela Tomanová | neděle 10.1.2016 0:23 | karma článku: 12,15 | přečteno: 417x
  • Další články autora

Gabriela Tomanová

A už v tom zase lítáme…

Z vlastní pozorovací zkušenosti, jsem si všimla takového malého nešvaru... Každý „obyč“ člověk, jako já, obzvlášť, když je to máma v dnešní době, tak má „potřebu“ si neustále stěžovat a sdělovat své životní neduhy s dítětem...

7.5.2018 v 13:29 | Karma: 12,21 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní

Gabriela Tomanová

Bio, bezlepko, 100% výchova, 100% matka i dítě

Jsem mámou už přes rok, řeknu vám, "facebooková sekta matek" mě pomalu, ale jistě degraduje na pohrdání a nechuť, se jim (matkám) vůbec rovnat, nebo přiblížit.

9.2.2017 v 22:56 | Karma: 40,80 | Přečteno: 3826x | Diskuse| Osobní

Gabriela Tomanová

Mama Deniček, GG Deníček a Kočičí láska

Tak jo! uznávám, mateřská dovolená, není takové lehárko, jak jsem si doposud myslela. Stěhování? Žádný problém přeci, proč každý "mrčí" že by raději vyhořel... Z počátku jsem nechápala... A co na to vše moje chlupaté kočičí lásky?

17.8.2016 v 11:05 | Karma: 20,11 | Přečteno: 498x | Diskuse| Osobní

Gabriela Tomanová

GG Deníček

vyčerpaná, unavená, ale stále s úsměvem na rtech. Aneb jak zvládat dítě, domácnost, stěhování, práci, muže a přátelé?

5.8.2016 v 9:15 | Karma: 20,00 | Přečteno: 429x | Diskuse| Osobní

Gabriela Tomanová

Legendární filmy - kult nebo pozérství?

Filmy, které se ve své době staly naprostým trhákem, nyní je dokonce nazýváme „klasikou“ zažívají obrovský comeback. Ať už budu hovořit o milovaném i nenáviděném Star Wars, Pánu prstenů, hře o trůny, tak i Pulp Fiction.

12.7.2016 v 15:31 | Karma: 14,72 | Přečteno: 653x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Za výbuchy ve Vrběticích stojí Rusko. NCOZ kvůli nespolupráci kauzu odložila

29. dubna 2024  11:12,  aktualizováno  12:08

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

Většina práv jako u manželů a přiosvojení dětí. Pavel podepsal zákon o svazcích LGBT+

29. dubna 2024  12:07

Stejnopohlavní páry budou moci od příštího roku uzavírat partnerství s většinou práv, jaká mají v...

Do zahradního jezírka u Berouna spadlo batole, vrtulník ho převezl do Prahy

29. dubna 2024

V Hlásné Třebani na Berounsku spadlo v neděli rok a půl staré dítě do jezírka u rodinného domu. Na...

Kvůli letním teplotám a silnému větru hrozí požáry. Ochladí se koncem týdne

29. dubna 2024  6:33,  aktualizováno  11:35

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1085x
Vítám vás na svém blogu, především lidi s tolerantní a otevřenou myslí. 
Blog používám již od svých 14 let, ovšem na těchto stránkách jsem od ledna 2016. 
Svůj blog vedu celou řadu let jako svůj osobní/veřejný deníček. 
Články obsahují střípky z mého života, máte jedinečnou možnost se o mě cokoliv dozvědět, následně se občas snažím dělat inventuru ve své hlavě, tudíž jednou za čas mám potřebu provést tzv. "výplach mozku"
Jsem hodně sarkastická, takže mě moc neberte vážně. 
Dělám si ze spousty věcí srandu a tvářím se, že to myslím smrtelně vážně... 
Neočekávejte zde žádné profesionální články, nebo slova zkušeného autora a spisovatele, tím bohužel nejsem. 
Psaní mi dodává jakousi formu uspokojení, baví mě, přináší mi to radost a domnívám se, že je to kvalitně strávený čas. 
Své články píšu formou "vyprávění" takže slovosled, skladby vět jsou volné, tak jak mi myšlenky dopadají na konečky prstů, tak vzejde následný, finální text. 
Mám debilní, sarkastický, "urýpaný" smysl pro humor - dělám si srandu ze sebe i z vás. 

 

Seznam rubrik