Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Bio, bezlepko, 100% výchova, 100% matka i dítě

Jsem mámou už přes rok, řeknu vám, "facebooková sekta matek"  mě pomalu, ale jistě degraduje na pohrdání a nechuť, se jim (matkám) vůbec rovnat, nebo přiblížit. 

Na své krásné a naplněné mateřství si nemohu ani v nejmenším stěžovat, v některých případech to „žeru“ až moc, občas na něco kašlu, no co...
Moje dítě, je přes všechny „nástrahy“ zdravé, spokojené a především zahrnuté nehynoucí láskou.

Jsem tvor zvídavý a proto jsem se přidala na „mateřské“ facebook stránky. To jsem neměla.
Vážně, ruku na srdce, neměla.

100x denně fotky, různých lupínků, jogurtů, přesnídávek, tyčinek, čajů apod. Se slovy, jestli tohle, může  (nějaká matka), dát svému 14 měsíčnímu dítěti ( :D :D :D aha).
Omlouvám se, ale v mnoha případech, tyto pokrmy a nápoje, můj syn konzumuje od 8 měsíce, vlastně od doby, co ho nekojím.
Mnohdy uvažuji, jak jsme vlastně mohly přežít, my děti 90. let – kdy nám maminky, podávaly kravské mléko od 4 měsíce – protože na „sunar“ nebyl peníz.
Mám „obavy“ (sarkasmus) – jestli vůbec, přežije moje dítě...
Co když, ho kukuřičným lupínkem zabiju? Co když, bude mít z dětských čajů, zkažené první zuby? Nejspíš, to nepřežiju, půjdu se veřejně na facebook kát a nechám se zlynčovat, všemi, těmi dokonalými matkami, které své dítě krmí, pouze kvalitně, od rána, do večera stojí u plotny, aby veškeré jídlo, bylo BIO, Bezlepkové, bez tohoto a tamtoho...
Do toho všeho, se objevuje trend – „bio pleny“ – nevím jistě co to znamená, jestli to jsou pleny, které se ručně tloukly, sušily, máčely, tvarovaly... Nevím...
Ale je mi jasné, že pro super bio ho*no, je potřeba mít bio pleny...
Můj syn jde v 8 večer spát, v 9-10 ráno vstává a opravdu ho nebudu budit a přebalovat, ovšem, jako správná „super matka“ bych to měla dělat. No ty vole... Jak se jen opavažuji, nechat, své dítě spát, bez přebalení? Hele, opruzeniny nemá! Jen, kdybych mu dala super „bio plenu“ tak se do ni jednou „vytento“ a je to... Musela bych to jít vyprat a nejlépe HNED!

 

Ještě více, mě "dojímají" patvary „mimísek, těhulinka, manžísek, aj“ – dále, totálně nenávidím „mykání“ proč? Proč to děláte? „jsme těhotní, vážíme, měříme, kakáme, lozíme, sedíme“ Do p*dele – neberte si zásluhy vašeho dítěte za své!
 Proč by měl být těhotný i chlap? On to do vás pustí a těhotná, tlustá, mrzká a hormony nadopovaná, jste vy! – Ty! ANO, ty mamYnko!

 

Další věc, co mi nejde do hlavy, je, proč dítěti kupujete kočár za 40 tisíc? Jakože, je to teď IN? Bio, vio, vekto,ekto,eko? Tomu děcku je úplně JEDNO, jestli leží v kočáru za litr, nebo ho nacpete do kočáru od panenky, je to dítě.
Jde vám jen o to, abyste se mohly prezentovat, ukazovat se a něco dokazovat samy sobě. Popravdě, když se podívám, na téměř jakýkoliv kočár, přijdou mi všechny stejné.
Jen protože, jste na „gůglu“ našla, že pokud nebudete mít ergo, super kočár, který vypadá jako vesmírná loď a tomu děcku to musí být krajně nepříjemné, v jaké poloze ten kočár je, tak vlastně jste špatná matka! BACHA! – První kočár co jsem měla, stál asi 8 litrů a žiju – žijeme (haha).
Jo a ještě kupuju oblečení v Pepcu... 29,- za body, ze kterého do měsíce, dvou, vyroste... No jo, jsem děsná! Nechápu, jak vůbec můžu vyjít mezi lidi, když moje dítě, nemá Zara body... Fakt...
Matky, drahé matky, obzvláště ty, které mají dítě po 30!
Nežerte to tak, dítěti neuděláte díru do žaludku z lupínků, ani přesnídávek, nemusíte se mučit, nenávidět za to, že občas, budete myslet i na sebe. Každé dítě, má zkažené zuby, nebo asi teď už ne, protože, ty vole, máme tady matky, které kontrolují i bio ho*na -  barva, konzistence, tvar, chuť (haha).
Dělejte vše tak, jak cítíte, jak vám to přijde přirozené.
Každá matka, dělá věci jinak, žádná není norma, abyste si měly brát příklad.
Používejte selský rozum. 

Autor: Gabriela Tomanová | čtvrtek 9.2.2017 22:56 | karma článku: 40,80 | přečteno: 3826x
  • Další články autora

Gabriela Tomanová

A už v tom zase lítáme…

Z vlastní pozorovací zkušenosti, jsem si všimla takového malého nešvaru... Každý „obyč“ člověk, jako já, obzvlášť, když je to máma v dnešní době, tak má „potřebu“ si neustále stěžovat a sdělovat své životní neduhy s dítětem...

7.5.2018 v 13:29 | Karma: 12,21 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní

Gabriela Tomanová

Mama Deniček, GG Deníček a Kočičí láska

Tak jo! uznávám, mateřská dovolená, není takové lehárko, jak jsem si doposud myslela. Stěhování? Žádný problém přeci, proč každý "mrčí" že by raději vyhořel... Z počátku jsem nechápala... A co na to vše moje chlupaté kočičí lásky?

17.8.2016 v 11:05 | Karma: 20,11 | Přečteno: 498x | Diskuse| Osobní

Gabriela Tomanová

GG Deníček

vyčerpaná, unavená, ale stále s úsměvem na rtech. Aneb jak zvládat dítě, domácnost, stěhování, práci, muže a přátelé?

5.8.2016 v 9:15 | Karma: 20,00 | Přečteno: 429x | Diskuse| Osobní

Gabriela Tomanová

Legendární filmy - kult nebo pozérství?

Filmy, které se ve své době staly naprostým trhákem, nyní je dokonce nazýváme „klasikou“ zažívají obrovský comeback. Ať už budu hovořit o milovaném i nenáviděném Star Wars, Pánu prstenů, hře o trůny, tak i Pulp Fiction.

12.7.2016 v 15:31 | Karma: 14,72 | Přečteno: 653x | Diskuse| Osobní

Gabriela Tomanová

Mama Deníček

aneb těch nejlepších 6 měsíců v mém životě. Jak je to možné? Zkrátka mám úžasné dítě, které mě proměnilo v bezednou slámku, uvnitř které se nachází láska.

11.7.2016 v 13:23 | Karma: 13,65 | Přečteno: 450x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Neodstoupím, řekl Sánchez po kauze manželky. Zlepšeme politickou kulturu, vyzval

29. dubna 2024  12:41

Španělský premiér Pedro Sánchez oznámil, že demisi nepodá. Zvažoval ji s ohledem na kauzu, v níž je...

Za výbuchy ve Vrběticích stojí Rusko. NCOZ kvůli nespolupráci kauzu odložila

29. dubna 2024  11:12,  aktualizováno  12:31

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

Ministr Rakušan vystoupí na tiskové konferenci. Promluví mimo jiné o migraci

29. dubna 2024  12:20

Přímý přenos Ministr vnitra Vít Rakušan promluví na pondělní tiskové konferenci o aktuálních tématech. Vyjádřit...

Většina práv jako u manželů a přiosvojení dětí. Pavel podepsal zákon o svazcích LGBT+

29. dubna 2024  12:07

Stejnopohlavní páry budou moci od příštího roku uzavírat partnerství s většinou práv, jaká mají v...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1085x
Vítám vás na svém blogu, především lidi s tolerantní a otevřenou myslí. 
Blog používám již od svých 14 let, ovšem na těchto stránkách jsem od ledna 2016. 
Svůj blog vedu celou řadu let jako svůj osobní/veřejný deníček. 
Články obsahují střípky z mého života, máte jedinečnou možnost se o mě cokoliv dozvědět, následně se občas snažím dělat inventuru ve své hlavě, tudíž jednou za čas mám potřebu provést tzv. "výplach mozku"
Jsem hodně sarkastická, takže mě moc neberte vážně. 
Dělám si ze spousty věcí srandu a tvářím se, že to myslím smrtelně vážně... 
Neočekávejte zde žádné profesionální články, nebo slova zkušeného autora a spisovatele, tím bohužel nejsem. 
Psaní mi dodává jakousi formu uspokojení, baví mě, přináší mi to radost a domnívám se, že je to kvalitně strávený čas. 
Své články píšu formou "vyprávění" takže slovosled, skladby vět jsou volné, tak jak mi myšlenky dopadají na konečky prstů, tak vzejde následný, finální text. 
Mám debilní, sarkastický, "urýpaný" smysl pro humor - dělám si srandu ze sebe i z vás. 

 

Seznam rubrik