Gabriela Tomanová

A už v tom zase lítáme…

Z vlastní pozorovací zkušenosti, jsem si všimla takového malého nešvaru... Každý „obyč“ člověk, jako já, obzvlášť, když je to máma v dnešní době, tak má „potřebu“ si neustále stěžovat a sdělovat své životní neduhy s dítětem...

7.5.2018 v 13:29 | Karma článku: 12.21 | Přečteno: 458 | Diskuse

Gabriela Tomanová

Bio, bezlepko, 100% výchova, 100% matka i dítě

Jsem mámou už přes rok, řeknu vám, "facebooková sekta matek" mě pomalu, ale jistě degraduje na pohrdání a nechuť, se jim (matkám) vůbec rovnat, nebo přiblížit.

9.2.2017 v 22:56 | Karma článku: 40.78 | Přečteno: 3826 | Diskuse

Gabriela Tomanová

Mama Deniček, GG Deníček a Kočičí láska

Tak jo! uznávám, mateřská dovolená, není takové lehárko, jak jsem si doposud myslela. Stěhování? Žádný problém přeci, proč každý "mrčí" že by raději vyhořel... Z počátku jsem nechápala... A co na to vše moje chlupaté kočičí lásky?

17.8.2016 v 11:05 | Karma článku: 20.11 | Přečteno: 498 | Diskuse

Gabriela Tomanová

GG Deníček

vyčerpaná, unavená, ale stále s úsměvem na rtech. Aneb jak zvládat dítě, domácnost, stěhování, práci, muže a přátelé?

5.8.2016 v 9:15 | Karma článku: 20.00 | Přečteno: 429 | Diskuse

Gabriela Tomanová

Legendární filmy - kult nebo pozérství?

Filmy, které se ve své době staly naprostým trhákem, nyní je dokonce nazýváme „klasikou“ zažívají obrovský comeback. Ať už budu hovořit o milovaném i nenáviděném Star Wars, Pánu prstenů, hře o trůny, tak i Pulp Fiction.

12.7.2016 v 15:31 | Karma článku: 14.45 | Přečteno: 653 | Diskuse

Gabriela Tomanová

Mama Deníček

aneb těch nejlepších 6 měsíců v mém životě. Jak je to možné? Zkrátka mám úžasné dítě, které mě proměnilo v bezednou slámku, uvnitř které se nachází láska.

11.7.2016 v 13:23 | Karma článku: 13.65 | Přečteno: 450 | Diskuse

Gabriela Tomanová

Mama Deníček

Drazí čtenáři, tak už se to opravdu stalo, po nekonečném čekání jsem se stala matkou. A jak to bylo? Probíhalo a jak to pokračuje do dnes? O to se s vámi právě teď chci podělit.

7.4.2016 v 19:32 | Karma článku: 10.75 | Přečteno: 538 | Diskuse

Gabriela Tomanová

GG Deníček

Tento týden pro mne byl celkem dost rychle ubíhající, protože bylo stále co dělat. Když nebylo zrovna co dělat, tak jsem svou hlavu zaměstnávala opět vším možným a trochu z toho vám tady napíšu.

17.1.2016 v 10:40 | Karma článku: 6.97 | Přečteno: 188 | Diskuse

Gabriela Tomanová

Mama Deníček

Jak na výchovu dítěte, tak aby naše chování vůči němu nebylo příliš sparťanské, ale ani naopak příliš tolerantní? Každý, si neseme od svých rodičů nějaký vzorec pro výchovu, jak bychom chtěli pokračovat, ale jak rozhodně ne.

12.1.2016 v 8:02 | Karma článku: 7.86 | Přečteno: 482 | Diskuse

Gabriela Tomanová

Kočičí láska

Dlouho jsem svou hlavu zaměstnávala myšlenkou, zda kočka jakožto domestikovaná divoká šelma dokáže člověku projevit lásku.

10.1.2016 v 20:13 | Karma článku: 15.84 | Přečteno: 502 | Diskuse

Gabriela Tomanová

Mama deníček

Momentálně jsem v 38tt těhotenství, což znamená, že příchod nového človíčka na svět se kvapem blíží, já jsem z toho celá nesvá jelikož je to mé první dítě nepočítaje kočičky .... :-) hh

10.1.2016 v 0:23 | Karma článku: 12.15 | Přečteno: 417 | Diskuse

Gabriela Tomanová

REVENANT zmrtvýchvstání

Jak mé oko zvídavé, laické pohlíželo na tento film? Samozřejmě berte tuto "recenzi" s rezervou, je to pro mne spíše vtipné hodnocení, než vážné téma.

9.1.2016 v 20:08 | Karma článku: 8.63 | Přečteno: 325 | Diskuse
Počet článků 12 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 730

Vítám vás na svém blogu, především lidi s tolerantní a otevřenou myslí. 
Blog používám již od svých 14 let, ovšem na těchto stránkách jsem od ledna 2016. 
Svůj blog vedu celou řadu let jako svůj osobní/veřejný deníček. 
Články obsahují střípky z mého života, máte jedinečnou možnost se o mě cokoliv dozvědět, následně se občas snažím dělat inventuru ve své hlavě, tudíž jednou za čas mám potřebu provést tzv. "výplach mozku"
Jsem hodně sarkastická, takže mě moc neberte vážně. 
Dělám si ze spousty věcí srandu a tvářím se, že to myslím smrtelně vážně... 
Neočekávejte zde žádné profesionální články, nebo slova zkušeného autora a spisovatele, tím bohužel nejsem. 
Psaní mi dodává jakousi formu uspokojení, baví mě, přináší mi to radost a domnívám se, že je to kvalitně strávený čas. 
Své články píšu formou "vyprávění" takže slovosled, skladby vět jsou volné, tak jak mi myšlenky dopadají na konečky prstů, tak vzejde následný, finální text. 
Mám debilní, sarkastický, "urýpaný" smysl pro humor - dělám si srandu ze sebe i z vás.