Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale je to dobrá zápletka, že Jon "Stark" Sníh je z "poloviny" Targaryen, že? ;)

2 0
možnosti
Foto

ta nejlepšííííííííí ;-D:-)

2 0
možnosti
Foto

Bojíte se obhajovat své názory, že máte strach z toho, že si s Vámi budou lidi vyřizovat účty?

Jako bloger jdete pokaždé s kúží na trh.

Tak k čemu takové zbytečné obezličky?

Buďte hrdá na to, že píšete, jak píšete a že máte svůj okruh čtenářů.

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, nechtěla jsem tam ten dovětek připisovat, ale něco ve mě mi našeptávalo "udělej to".

Jsem poučena, že už žádné omluvy, prostě budu tvrdá blogerka R^;-D

0 0
možnosti
Foto

Opravdu si pamatujete rok 1977???

1 0
možnosti
Foto

Dobrý večer pane Braune, vysvětlovala jsem proč jsem to napsala, hned v další větě byste se to dozvěděl :-)

0 0
možnosti
BK

Líbí se mi vaše zaujetí a upřímnost;-). Píšete sympaticky a to je moc fajn. Pište dálR^.

1 0
možnosti
Foto

Paní Krusic, vy jste má hrdinka.

Moc děkuji za všechny vaše příspěvky :-)

Pročítala jsem si váš blog a jsem moc ráda, že se mi dostane zastání od tak inteligentní, chytré a vzdělané ženy. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1085x
Vítám vás na svém blogu, především lidi s tolerantní a otevřenou myslí. 
Blog používám již od svých 14 let, ovšem na těchto stránkách jsem od ledna 2016. 
Svůj blog vedu celou řadu let jako svůj osobní/veřejný deníček. 
Články obsahují střípky z mého života, máte jedinečnou možnost se o mě cokoliv dozvědět, následně se občas snažím dělat inventuru ve své hlavě, tudíž jednou za čas mám potřebu provést tzv. "výplach mozku"
Jsem hodně sarkastická, takže mě moc neberte vážně. 
Dělám si ze spousty věcí srandu a tvářím se, že to myslím smrtelně vážně... 
Neočekávejte zde žádné profesionální články, nebo slova zkušeného autora a spisovatele, tím bohužel nejsem. 
Psaní mi dodává jakousi formu uspokojení, baví mě, přináší mi to radost a domnívám se, že je to kvalitně strávený čas. 
Své články píšu formou "vyprávění" takže slovosled, skladby vět jsou volné, tak jak mi myšlenky dopadají na konečky prstů, tak vzejde následný, finální text. 
Mám debilní, sarkastický, "urýpaný" smysl pro humor - dělám si srandu ze sebe i z vás. 

 

Seznam rubrik