Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DB

Ne nadarmo se říká: čistota půl zdraví, ale špína celé. Je zajímavé, jak jsou všechny úzkostlivě čistotné matky překvapené, když jejich dítko je alergické na cokoliv.

Já už jen pozoruji vývoj mých třech vnoučátek, ale tleskám svým potomkům, že nejsou tak švihlí, jako ty biomatky. Okamžitě po jejich narození se vnoučátka setkala s naším pejskem - kavalírkem. V průběhu batolecího věku si s ním běžně např. měnili dudlík, nechali se olizovat atd. Bez jakýchkoliv následků. Některé biomatky po přečtení těchto řádek možná upadají do mdlob. Fandím vám, paní Tomanová.

5 0
možnosti
Foto

Vystihla jste to velmi presne :-) Mě by třeba bez ironie zajímalo, co takova biomatka očekává od bioplenek.... Jako v cem bude její dite lepší než ty ostatní, co čůraji a kakaji do obyčejných... (Teda pardon,čůráme a kakáme, samozrejmě :-D )

3 0
možnosti
HV

H40o71n61z95a 32V13r58á21n55a

10. 2. 2017 14:23

Abych pravdu řek, o bioplenkách jsem se dočetl až natomto blogu. Poudám si - sakra,co to je? Tak jsem si zadal výraz "bio pleny" do Googlu a ejhle - přibližný počet výsledků 267 000 a na prvních místech samozřejmě různé eshopy toto nabízející. Kruci, kdy mne také napadně nějaká takováhle ultrakravina na které se dá zbohatnout?

2 0
možnosti
PS

Největší paradox je když současné matky tvrdí, jak strašně nestíhají , ale několik hodin na chetu o mateřství stihnou vždycky. Třeba i místo svého odpočinku .

3 0
možnosti
Foto

No jistě, ještě se tam stihnout pohádat, který pokrm je víc Bio a proč do "tohohle" jídla daly vejce od nosnice z klecového chovu a ne ty super Bio z volného chovu. ;-D;-D;-D;-D

Tento článek jsem dávala dohromady měsíce, po večerech jsem projela všechna fóra a stránky, abych čerpala inspiraci a výsledek je zde ;-D;-D;-D;-D

3 0
možnosti
JS

...mykání... hezký výraz. Nesnáším ten způsob vyjadřování, který říká "máme zoubky, pokakali jsme se".

Jednou jsem se málem se zlou potázala, když jsem se neudržela při oznámení "My chceme otěhotnět." Vyvalila jsem oči a říkám "Oba? Manžel taky?" Ty opovržlivé pohledy stály za to - jak kdybych měla prašivinu.

Takovému mateřství, jako je to Vaše, fandím.

Syna jsem taky nechala zkusit si některé věci, za které bych byla kamenována... a je mu vesele pětadvacet. Přežil to, že si cpal do pusy kamínky, žužlal psí ucho, jedl v roce svíčkovou...

Díky za Váš blog - osvěžilo mě to :-)

5 0
možnosti
Foto

Jak já vám rozumím ;-D Když jsem se jednou bavila se známou, tak jsme řešily pojem "jsme těhotní" byla velmi dotčená, že tenhle sobecký individualismus je hrozný... Za každou cenu, bych na něm neměla trvat ;-D

Ale jak jsem psala, těhotná, tlustá atd, je ženská, chlapa tohle totálně mine ;-D

Pochopím pojem "čekáme dítě" ano, v tomto případě čekají oba dva, ale těhotenství je věc pouze jedné osoby a to - ženy ;-D

Dále u nás byla mladá rodinka a jejich dcera, byla protivná, loučili se s námi se slovy "až nebudeme mrzcí, přijdeme" tak jsem jim odpověděla "dobře, tak až se všichni uklidníte, přijďte" ;-D;-D

Osobně, mi tohle připadá trapné... Mléko na mozku, mykání a hlavně BIO ty vo*e! BIO! ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

3 0
možnosti
JS

:-)R^ jedna z mála normálních matek! V poslední době mi připadáte jako ohrožený druh ;-)

10 0
možnosti
Foto

Ba ne, je nás dost, jen nejsme moc vidět;-D

0 0
možnosti
Foto

Líbí se mi, jak se nebojíte. A tím zdravým přístupem jste moc fajn. A...FAKT Vám to mládě spí 13,14 hodin v kuse, nebo se chlubíte, aby Vám biomatky záviděly?? R^

6 0
možnosti
Foto

Jani, já bych tomu věřila, Tomášek byl taky spáč.:-)

0 0
možnosti
BK
MR

Mate karmu, jen tak dal a nedejte se voblbovat, a ucte sve dite at kasle na "trendy", vysvetlet ze trendy jsou pro volyR^

4 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1085x
Vítám vás na svém blogu, především lidi s tolerantní a otevřenou myslí. 
Blog používám již od svých 14 let, ovšem na těchto stránkách jsem od ledna 2016. 
Svůj blog vedu celou řadu let jako svůj osobní/veřejný deníček. 
Články obsahují střípky z mého života, máte jedinečnou možnost se o mě cokoliv dozvědět, následně se občas snažím dělat inventuru ve své hlavě, tudíž jednou za čas mám potřebu provést tzv. "výplach mozku"
Jsem hodně sarkastická, takže mě moc neberte vážně. 
Dělám si ze spousty věcí srandu a tvářím se, že to myslím smrtelně vážně... 
Neočekávejte zde žádné profesionální články, nebo slova zkušeného autora a spisovatele, tím bohužel nejsem. 
Psaní mi dodává jakousi formu uspokojení, baví mě, přináší mi to radost a domnívám se, že je to kvalitně strávený čas. 
Své články píšu formou "vyprávění" takže slovosled, skladby vět jsou volné, tak jak mi myšlenky dopadají na konečky prstů, tak vzejde následný, finální text. 
Mám debilní, sarkastický, "urýpaný" smysl pro humor - dělám si srandu ze sebe i z vás. 

 

Seznam rubrik